کیا ازین شربت میدن ب بچه هاشون؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من میدم

من پنج روز دادم

بچه منم بالا میاره امپرازول داد

من قبلاً واسه رفلاکس شهسان استفاده کردم واقعااا خوب بود

من دادم

من قبلا دادم خوب بود واس رفلاکس
الان ببلاک ای ار میدم استفراغ نداره

من قبلا میدم ردزی ۲ بار دو سی سی

من میدم هر ۱۲ ساعت یک سی سی

مننننن

من قبلا میدادم

دکتر دخترم برای رفلاکس بهش داد ، خداروشکر خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان هانا🥹🩷 مامان هانا🥹🩷 ۲ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ ۸ ماهگی