۶ پاسخ

آخ نگو تا سرحد مرگ اذیتم میکنه برای دندون برای همه چی منو کشت

آره دقیقا همینه روزی هزار بار گوه خورم میکنه

دقیقا همینجوریه روانی شدو

اوووه دختر منم همینه اینقدر گریه و جیغ میزنه دیونه شدیم
بخدا روانی شدم بعضی اوقات گریه میکنه از اعصبانیت میخندم😐😐

دندون در اوردن گریه اش هر روز نیست گلم رفلاکس پنهان نداره بچه کلافه میشه درد داره ولی علائمش فقط بی قراری و نمیتونه خوب یخوابه همش گریه میکنه و بیقراری از جای گرم متنفره بیقرار میشه ودردش بیشتر میشه دختر من داشت از اول تا الان یکم بهتر شده ولی دارو میخوره آخر شب

اره بخدا دختر منم خیلی بهونه گیری میکنه لباس پوشیدنی یه داستان داریم بیرون میریم میخوایم بیام خونه یه داستان داریم کوچیکترین چیزی بخواد ندیم گریه میکنه 🥲غذا درست حسابی نمیخوره خداکنه این مرحله رو زود رد کنن

سوال های مرتبط