۴ پاسخ

فقط باید ببریشون بیرون ،تو پارک رو چمن بدوان

😭😭😭

دختر منم اینجوریه شوهرم با من بحث میگه تو مقصری بچه اینجوری شده لوس شده بهانه جیغ وای بگم بازم؟

اقتضا سنشونه دختر منم همینطوره بعضی وقتا میگم کاش شوهرم چندساعت باخودش میبردش بیرون😶

سوال های مرتبط