۸ پاسخ

راستش دختر منم تقریبا همینه خیلی نگران بودم الان به نظرم‌میاد مال دندوناشون باشه من دو سه شب پیش استامینوفن دادم بچه تا صبح خوابید

بازی میخواد

درضمن اگه اعتقاد داری جای مطمئن بده براش سرکتاب باز کنن شاید از چیزی ترسیده
شبا یه قرآن کوچیک بذار بالاسرش

از چیزی نترسیده که شبا بیدار میشه گریه می‌کنه ؟ اگه تنها می‌خوابه یه مدت پیشش بخواب و مدام بهش بگو من پیشتم شبا تا خوابش ببره نازش کن دستشو بگیر تا خیالش راحت بشه تنها نیست
اصلا سرش داد نزن غر نزن خیلی خیلی صبور باش میدونم سخته ولی این روزا میگذره
تلویزیون و گوشی نذار ببینه بازی های فکری براش بگیر تو خونه حسابی مشغولش کن بذار بپر بپر کنه اگه دوست داره
ببرش بیرون . بچه ها دلتنگ میشن روزی یه بار ببرش پارکی سر خیابونی جایی بذار بازی کنه
گاهی بذارش تو حموم تو وان آب بازی کنه . خمیر بازی اینا خیلی خوبه
از همه ی اینا گذشته غذا خوب میخوره ؟ پسر من پشت سر هم دندون در می‌آورد غذا نمی‌خورد از گرسنگی مدام گریه میکرد تا صبح چندبار بیدار می‌شد تا همین ۱ ماه پیش یکم غذا خوردنش بهتر شده خلق و خوش هم خوب شده

ببین خیلی خیییییلی بهش محبت کن بهترمیشه

رفلاسک نداره؟؟یا نترسیده؟؟

پسر منم همینه والله

همشون همینجورن 🥹🫤

سوال های مرتبط

مامان زهرا🐣🐥 مامان زهرا🐣🐥 ۳ سالگی
خانما دخترم خیلی گریه میکنه الکی خیلی ها یعنی از صبح تا شب دق میده منو
برای هرچی میکنه باهاش بازی میکنم گریه میکنه نمیکنم گریه میکنه
دفتر شو میاره نقاشی بکشم براش میکشم گریه میکنه نمیکشم گریه میکنه
آب میخواد با گریه میخواد
یعنی هرچیزی که فکر این گریه میکنه حالم بهم میخوره از همچی
از صبح ساعت ۷ونیم ۸ بیدار تا ۱۰ شب فقط قر میزنه
هیجا باهاش نمیتونم برم نه بازار نه پارک تو پارک تو نوبت واینمیسته برای تاب همش گریه میکنه تو خونه هم تاب داره هم سرسره
توی مغازه واینمیسته برای خرید همش میره بیرون
دیگه دارم شک میکنم مشکلی باشه
تاخیر هم داره دخترم تو همه چی راه رفتن و حرف زدنش همه کاری
قبلا مغز و اعصاب برده بودم برای تاخیر حرکتیش تاخیر ش بهتر شده همش باهاش کار میکنم توی خونه
فقط گریه هاش روی مخمه
الانم میخام ببرم ولی باز میترسم ببندم به دارو های مغز اعصابی که برای گریه هاش باشه میگن بده
نمیدونم چیکارکنم شایدم ببرم پیش روانشناس بگه چشه
بدنم دیگ نمی‌کشه
به نظرتون عادی الکی گریه کردن؟ بچه ای دیدین اینجوری توی چه سنی خوب میشن؟
کامل حرف نمیزنه ولی خب بازم منظور می‌فهمونه
توی فامیل داریم بچه ۳سال نیم که اصلا حرف نمیزنه به جز ماما و بابا ولی خیلی آروم اصلا گریه نمیکنه حرف گوش کنه
من واقعا نمیدونم چیکارکنم خستم😔😔