نمیدونم خب هرچندسی سی ک صلاح میدونید
چقده وزنش ۲برابروزنش بدههر۶ساعت ولی بازم تجربه مادرای دیگه ام ببین
لثه هاش خارش داره و درد میکنه
لثه گیر بگیربراش قطره استامنیوفن بخاطرکمترشدن دردش بهش بده
ژل تسکین دهنده لثه براش بزن. بزن روی این مسواک سیلیکونی انگشتیا بعد لثه هاشو باهاش ماساژ بده. سعی کن ژل تو یخچال نگه داری که خنک باشه و وقتی میرنی روی لثه هاش اون خنکی خیلی بهش کمک میکنه تا اروم بشه
موقعی یچی تو دهنش میکنه هی جیغ میکشه
رفلاکسم داره ولی فکر نمیکنم واسه رفلاکسش باشه
مال دندون نیست بچه منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.