خانما معدم خیلی میسوزه چیکار کنم احساس میکنم داره سوراخ میشه 😭

۸ پاسخ

مرسی از همتون❤️

من که یکی دو قاشق عرق نعنا با آب قاطی میکنم برام آب رو آتیشه

دوستم ماه آخرشه میگه آلبالو حال معدم رو خوب می‌کنه
ببین چی بهت میسازه همونو استفاده کن تا میتونی دنبال قرص و دارو نرو

فاموتیدین یا پنتوپرازول بخور عزیزم
سعی کن نخوابی
بشینی
نشستنی هم اصلا لم نده
صاف بشین
لم بدی بچت می‌ره بالا زایمانت سخت میشه

فاموتیدین خوبه و جوییدن سقز

نه فاموتیدین ۴۰ مشکلی نداره منم میخورم هرموقع خیلی اذیتم

قرص پنتوپرازول بگیر بخور عالیه دکترم تجویز کرد گفت این خوبه بزا زنان باردار ک دچار سوزش معده هستن

وای دقیقا مثل من از دیروز تا حالا هیچیم نمیتونم بخورم خیلی بده

قرص فاموتیدین بخور خوردی

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۹ ماهگی