امشب در حد هوس شله زرد خوردم مشکلی که نداره؟

۶ پاسخ

نه من دیشب یه کاسه خوردم
دیگه تو هفته های بالا که ضرری نداره
سه ماهه اول حساسه

نه عزیزم مشکلی نداره.

نه عزیزم نوش جان ما هم خوردیم

زعفرون فقط ب صورت دمنوش خیلیییی غلیظ خطرناکه

نه بابا چی میگی

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری