سلام مامانا، دختر من جیغ جیغو، ایا طبیعی!؟

۷ پاسخ

وای پسرم به حدی اذیت می‌کنه احساس میکنم از هرچی بچست بدم میاد

ارههههه آوا تولید میکنه

جیغ از ناراحتی یا خوشحالی ؟موقع گریه جیغ میزنه؟

تنها نیس

دختر است دیگر😃😃😃

دختر منم😑خیلی کلافه کنندست☹️

پسر منم همینه

سوال های مرتبط