۱ پاسخ

من آرد برنج دارم...بادوم و خیس میکنم پوست میکنم آسیاب میکنم...آرد و با آب میزارم جوش میخوره پنج دقیقه آخر بادوم و میریزم توش و دوتا خرمارو توش له میکنم نوش جون پرنسا طلا میشه🤩

تصویر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی