۵ پاسخ

نزدیکی پریودیتون نیست؟

انشالله چیزی نیس دیگه فوووقش میشه کیست ک با دارو حل میشه اونم

ان شاللله چیزی نیس ولی فک کنم شاید کیست باشه

ان شاءالله چیزی نیست نگران نباش

ایشالله که چیزی نیس استرس بدتره عوارضش

سوال های مرتبط