سلام دخترم 20روزشه میتونم از پستونک استفاده کنم؟

۷ پاسخ

من از بیمارستان دادم ب پسرم😬

اره دکتر ب من گفت تا چهار ماهگی پستونک براشون خوبه

من از روز اول توی بیمارستان دادم بهش.البته که الان عق میزنه و با زبون میندازه بیرون

آره از بدو تولد هم میتونستی استفاده کنی

اره من چند روزی هست میدم

اره فک کنم از بیمارستان میشه داد به بچه

صد درصذ میتونی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۱۱ ماهگی