هاله داره ولی ممکنه اثر امپول باشه صبر کن یه ۵روز دیگه یه تست بدع
انشالا که مثبته و بارداری عزیزم
مگه چقد دارو و هورمون برات تجویز کرده بودن؟
وقتی امپول ازاد سازی میزنی تا ده دوازده روز بعدش هر چی بیبی چک بزنی مثبت نشون میده عزیزم ، آمپول آزادسازي همون هورمون اچ سی جی هست. وقتیم حامله میشی همین هورمون توی بدنت زیاد میشه و بخاطر همین وقتی آمپول آزادسازی میزنی تا حداقل دوازده روز بعدش نباید بیبی چک بزنی چون مثبت کاذب نشون میده
گلم حتی اگه اب شکمت رو خالی کرده باشن بازم اون لقاح جنین داخل لوله رحمی اتفاق میفته و کسی نمیتونه بفهمه من یه هفته به موعدم رفتم سنو گفت کیست داری داخل کیستت خونریزی کرده خیلی پهلودرد داشتم فک میکردم شکمم داره منفجر میشه دقیقا دو روز بعدش بی بی چکم هاله انداخت پنج روز به موعد فهمیدم حامله هستم در صورتی که دکتر سنو گرافی گفت حامله نیستی کیست گرفتی با اینکه من آزاد سازی زده بودم الانم انشالله که شما هم باردار باشی عزیزم اینقدر اذیت شدی نتیجه مثبت بده🥰
ولی حالش صورتیِ انگار مثبت
علا ـٔم هم داری؟
عزیزم چطوری آب شکمو خالی میکنن؟
غیر ممکن نیست انشالله که بارداری خدا بزرگه🤲🏻
ان شاءالله میشه امیدت ب خدا باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.