۵ پاسخ

عزیزم هوا گرمه اینطور شده ازادش بزار خوب میشه

همینکه ترشح نداره خودش جای شکر داره..ولی برا اطمینان ی دکتر ببر خیالت راحت کن...شاید دست کرده توش

انگشت نکرده توش؟

شاید دست زده خودش

فشار نیومده بهش؟ مثلا کش شلوار بیوفته؟

سوال های مرتبط

مامان 💗🌸نیکا🌸💗 مامان 💗🌸نیکا🌸💗 ۱ سالگی
مامان ستایش و نیایش مامان ستایش و نیایش ۱۶ ماهگی