۷ پاسخ

دخترم تو ۲ سالگی گرفتم ولی ۱۴ روز گریه کرد یه روز حدود چهل دقیقه گریه کرد ولی کوتاه نیامدم

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.


با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا


فقط و فقط ۵۰ هزار تومان
@qabenoo

عزیزم خودش بزرگ بشه بره مدرسه ولش میکنه اصلااذیتش نکن دختربزرگ من تاسه سالگی بایدحتماشیرمیریختم توش روزی دوبارباشیشه میخورتارفت کلاس سوم خودش دیگه خجالت کشیددیگه نخوردمنم اصلااذیتش نکردم

منم پسرم ۳ یال و نیمه اش ولی شیر باید توی اون بخوره

بندازش تو اشغالا بره دیگه هم نخر. هرچیم گریه کرد محل نده بگو نمیدونم کجا افتاده گم شده

چایی نده

سوراخ کن و دک نخر منم چن وقته اینطور کردم دختر سه سالم

سوال های مرتبط