۶ پاسخ

درود بر سرلاک 😁

من یا فرنی میدم یا سرلاک یا نشاسته و زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ
پنیرخامه ای با خیار ریز رنده شده
پنکیک
اوتمیل
فرنی خرما یا سیب و موز
منم موندم چی بدم صبحونه از نهار و شام سخت تره کم کم دارم غذای سفره میدم

نی نی من که به رور یه وعده غذا می خوره به صبحانه و اینا دیگه نداره

کاچی،حریره برنج،سرلاک خونگی...

موز، بیسکوییت مادر، شیرخشک امروز ترکیب کردم دادم عاشقش شد میشه سیب بخارپز یا مغزیجات اضافه کرد

سوال های مرتبط

مامان روژان گلی 🌻 مامان روژان گلی 🌻 ۱۰ ماهگی