۵ پاسخ

۶۰ زیادم هست تو سن پسرتون دختر من سه ماه تمامه تازه از ۶۰ داره میره رو ۹۰ و کلا شیرخشکیه کمکیم نیست ...شیر زیاد دادن باعث میشه بچه الکی چاق بشه

نینی من ۵۷ روزشه ۶۰ میدم ،دکتر گف به ازای هر ماه ۳۰ سیسی اضافه کن

هرچقدر ک بچه ات شیر میخاد باید بهش بدی اینو دکتر دخترم هزاربار گف من از ترس رفلاکس و کولیک کم میدادم بهش سه تا دکتر بردم هرسه تاشونم همینو گفتن

همون ۶۰ خوبه فعلا

فک کنم بایدبیشتربدی .بازم وزنشو ببین

سوال های مرتبط