۶۰ زیادم هست تو سن پسرتون دختر من سه ماه تمامه تازه از ۶۰ داره میره رو ۹۰ و کلا شیرخشکیه کمکیم نیست ...شیر زیاد دادن باعث میشه بچه الکی چاق بشه
نینی من ۵۷ روزشه ۶۰ میدم ،دکتر گف به ازای هر ماه ۳۰ سیسی اضافه کن
هرچقدر ک بچه ات شیر میخاد باید بهش بدی اینو دکتر دخترم هزاربار گف من از ترس رفلاکس و کولیک کم میدادم بهش سه تا دکتر بردم هرسه تاشونم همینو گفتن
همون ۶۰ خوبه فعلا
فک کنم بایدبیشتربدی .بازم وزنشو ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.