۷ پاسخ

سایز ۱زیاد بگیر شورت عینکی بگیر بادی بگیر

از سایز ۱ الی ۳
دو دست بسه بگیر

۴ دست سایز ۳
۴ دست سایز ۴

بیشتر سایز ۳_۴ بگیر

سرهمی ک راحت بازوبسته شه سایز صفر حتما چن تا بگیر بعدا دعام میکنی

سایز صفر بگیر یه دست

منم اواسط مردادم آستیم بلند فقط دوتا سایز۲گرفتم و یدونه زیردکمع استیم بلند اونم سایز دو
سایز یک ۵تا استین کوتاه و شلوار گرفتم
یدونه سرهمی سایز یک یدوته سایز دو
با ست ۱۹تیکه بیمارستانی

سوال های مرتبط