۵ پاسخ

من کیدیلو گرفتم دیروز استفاده کردم با اینکه جاده خاکی رفتیم پر دست انداز بود خیلی روون و سبک بود با اینکه مدلش دوقلویی عالی بود رو اسفالت هم روون بود و سبک انگار نه انگار دوتا بچه توش بود
تخت شو داره نیمه نشسته داره جای کیف و وسایل داره پنجره ی دید داره به بچه سایه بان دو حالته داره همه چی تمومه

کیکابو کلا مارک بهتریه

کیدیلو دارم خیلی خوبه

چه فرقی داره؟ من زیاد تو مارک نبودم حقیقت. همین طور یچیز گرفتمو دارم استفاده میکنم

من کیدیلو گرفتم راضی ام

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی