فک کنم ریفلاکس مورو بهش میگن و طبیعیه.قنداق کن
وا مگه نشنیدی
بچه ها پرش دست دارن برای همینکه میگن توی جای خوابشون چیزی نباشه پتو را همینجوری نندازید روشون به صورت دور پیچ باشه
یهو دستش میپره پتو را میکشه رو سرش و خدایی نکرده خفه میشه
قنداقش کن
چله بر کردین منم همین جوره
دستاشو قنداق کن. طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.