۵ پاسخ

فک کنم ریفلاکس مورو بهش میگن و طبیعیه.قنداق کن

وا مگه نشنیدی
بچه ها پرش دست دارن برای همینکه میگن توی جای خوابشون چیزی نباشه پتو را همینجوری نندازید روشون به صورت دور پیچ باشه
یهو دستش میپره پتو را میکشه رو سرش و خدایی نکرده خفه میشه

قنداقش کن

چله بر کردین منم همین جوره

دستاشو قنداق کن. طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی