زایمان طبیعی با بی حسی
یا زایمان سزارین اختیاری 😪؟؟

۱۰ پاسخ

من دوتا زایمان طبیعی با بی حسی داشتم
صد بار برگردم عقب بازم انتخابم همینه

فق سزارینن

سزارین صددرصد

طبیعی قطعا

طبیعی با بی حسی با سزارین فرقش اینه که یه عمل زیبایی ام واسه واژن باید انجام بدی که برگرده به حالت قبلیش من فقط بخاطر همینه که سزارین میخوام انجام بدم

زایمان طبیعیه طبیعی حتی بدون بی حسی و آمپول فشار😂😁

من اولین بارمه اما خودم خواستم سزارین اختیاری بشم
دوست ندارم بعدا گشاد شم

صد در صد طبیعی

تاالان میگفتم طبیعی
ولی طبیعی انتظارانتظارانتظارشوب دلت زهرمیکنه
سزارین شولااقل تکلیف خودتوبدونی

طبیعی با بی حسی اپیدروال

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو😍 مامان حسین کوچولو😍 ۱۰ ماهگی