۱۰ پاسخ

تب خیلی خفیفه شاید
در حد پیشونی گرم شدن در حد ۳۷ونیم
وگرنه دروغه
یا ویروسه یا غفونت

تب دندون خفیفه.ولی تب ویروس شدید اگ دو روز یا بیشتر بشه ک ویروسه

آره پسر من واسه دندوناش تب میکنه مخصوصا واسه دندون نیش تب کرد

نههههه
تب ویروسه

ویروسم اومده شروعش با تب مواظب باش

تبش سه روزه

اره عزیزم پسر من ب خاطر بعضی دندوناش تب کرد

اگه علایم دیگه نداره اره از دندونشه

ن تب نمیاره دروغ

فک کنم ویروس باشه پسر منم تب داره دیگه هیچش نیس

سوال های مرتبط

مامان آریاوآرشیدا مامان آریاوآرشیدا ۲ سالگی