۳ پاسخ

پسرمنم نصف میخوره بقیه شو برمیگردونه تو خونه خودم باشم کاریش ندارم فقط میگم کار بدیه.دخترم ۱۱سالشه همش میگه مامان گیر نده بزار بچگی کنه

پس من چی بگم که دخترم با آب و شربت زنده اس اصلا غذا نمیخوره 😕

پسر منم همین حالته سر سفره خودش به نوشیدنی آب یا هرچی سیر میکنه غذا نمیخوره فقط آب نصفشم باید بریزه منم خیلی اذیتم

سوال های مرتبط