مامان منم میگه بچه ۶ماهه و ۷ماهه راحت تر میمونه تا ۸ماهه ولی خب نمیشه از نظریه عامیانه مطمئن بود باید از نظر پزشکی و علم برسی شه و سعی کن همیشه حرف دکترتو اولویت بزاری
و اینکه از هفته ۳۷ به بعد زایمان زودرس و بچه نارس نداریم اون بچه هفته ۳۷ کامل شده و اگه زایمان هم بشه زودرس حساب نمیشه
خب چون ماه آخره دیگه رشد بچه کامل میشه رعایت کنی کار دیگه ای نمیخواد بکنی
دلیلش رو نمیدونم ولی میگن دور از جون بچه نمیمونه اگه دنیا بیاد تو این ماه!حتما باید ۹ روز از ۹ ماه گذشته باشه ک بچه بتونه بمونه چشم به هم بزاری گذشته (تو این ماه سعی کن خودتو خیلی مشغول کنی)لباساشو با همسرت بشور برنامه ریزی واسه بدنیا اومدنش کن و به زایمانت فکر کن.
ارع دقیقا منم اصلا تو این مدت ن ورزش کردم ن پیاده رویی میترسیدم مشکلی پیش بیاد
عزیزم فقط کافیه استرس نداشته باشی همین
استراحت زیاد خم راست نشو پله بالا پایین نکن پیاده رویی طولانی مدت نداشته باشع نباید زیاد بشینی یه جا سرپا نمون رابطه هم نداشته باش
حالم از ماه هشت بهم میخوره متنفرم چرک ترین ماه دنیاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.