اگه ورزش نکردی و استراحت بودی سمت طبیعی نرو اذیت میشی
چند کیلو هستوزنبچتون؟
چند وقت پیش اورژانس بیمارستان بودم .
به خانم. ساعت ۳ ونیم شب اوردن ۲۴ سالشم بود .
کیسه آبش خونه پاره شده بود و تا زایمانش حدود دوهفته هنوز مونده بود
و تو اورزانس بچه دنیا اومدبود .
و خداروشکر شرایط هردو خوب بود .
و بعد از معاینه مادر و کارای اولیه هر دوشون .
بچه رو اوردن مادرش بهش شیر داد .
همراهیم نداشت .
خودش بلند شد و بچشو بغل کرد و شیر داد
من طبیعی نیاوردم سزارین شدم تو دولتی بخاطر زایمان زودرس بلایی به سرم اوردن سرم میدیدم گریه میکردم بد بخیه ام کردن عفونت کردم بخیه هام ترکید یه ماه سه تابیمارستان عوض کردم چهار روزم بعد عمل ک خونه بودم حتی نمیتونستم رو دسشویی فرنگی بشینم خدا لعنتشون کنه، دوستم ولی سزارین شد هفته بعدش عروسی داشت میرقصید ببین هر دکتر و هربیمارستان و بدن هر کسی یه جوره یکی طبیعی واسش بی دردسره یکی سزارین من از سزارین خیری ندیدم ولی باز مجبورم برم ولی دیگه دولتی پامو نمیزارم
ببین من سزارین شدم ۵روز پیش
تمام مدت بی حسی اکیه
ولی کم کم ک بی حسی میره
پمپ دردم داشتمولی اذیت شدم
و همششش ب کنار خم و راست شدن ک زیرت عوض کننم ب کنار
بلندشدن برا راه رفتنه واقعاااا مثل مرگ بود و حتی الانم یهو میسوزه درد داره نمیتونم راحت پاشم بشینم
ولی اونایی ک طبیعی بودن نشستن بجه شیر دادن
ولی خب تو اونتایم زایمانه ام از درد پاره شدن
منم دلم میخواست طبیعی زایمان کنم اما معاینه که شدم لگنم مناسب نبود .دکترمم آشنا بود از اقوام خیلی دور .گفت احتمال داره درد بکشی تهش باز سزارین شی .گفتم همون سزارینم کن نمیخوام دو جور درد بکشم
میگن بی حسی من چهارسانت شدم التماس کردم اسپینال کنن گفت نمیشه
بچه سرش تو لگن از این حرفا
انقد درد کشیدم
ورزش نکرده بودم فقط خوابیده بودم😭😭
منم مث توام عزیزم این دو هفته قشنگ دیوونه شدم از بس فکر کردم گریه کردم
و من دقیقا بزعکس شمام میخاسم طبیعی کنم نظرم عوض شد رو سز الان دو راهی موندم در حالی ک هم هفته ایی های من زایمان کردن😭
منم تا هفته پیش همین بودم دودل
ب حرف هیچ کسی نباش
ب بدنت و توانایی خودت نکاه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.