میمیره یه نامه سزارین بده تنگی لگن
وا! چرا جدا گرفت؟
وظیفشه تو هفته های آخر وقتی ویزیت میکنه معاینه هم کنه دیگه
میتونی به نظام پزشکی شکایت کنی
بله عزیزم جدا حساب میشه
منم نمیدونم جدا پول میگیرن یا نه هنوز نرفتم ۱۳اردیبهشت قرار برم
نه دیگه معاینه لگن با همون ویزیته من از دکترم پرسیدم البته دکترا باهم فرق میکنن
مهم سلامتیته♥️🥲
واا😐😐 قبلا ک اینجور نبود
بچت اگه از ۳ کیلو بیشتر سزارین بهتره که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.