این مردم دهنشون هیچجوره بسته نمیشه 😒😑... منو ک هرکی میبنه میگ وای چرا اصن شکم نداری حتمن وزن بچت کمه اخه به ط چه بیشعور کمه زیاده انگار ازشون نظر خاستی کثافتا
😂😂یاخداچ حرفا ایه کرسی بخون اسپندم دود کن شکمت قایم کن جلو چادر بگیر
ای بابا دهن مردم بسته نمیشه کلا توجه نکن، یا ب یکی میگن وایی چقد شکمت کوچیکه و فلان یا میگن واییی چقد شکمت بزرگه و فلان ... 😑
شکم منم بزرگه..هر بچه ای ب ژنتیک خودش میره
مگه کیفیت سنجیه که بزرگ باشه خوبه کوچیک باشه بده؟😂
اخه اینا چه حرفاییه بعضی ها میزنن خب بزرگه دیگه خودتم داری میبینی🙄بهش بگو خب بزرگه دیگه الان چیکار کنم در بیارم تقدیم کنم؟😂😐
🤣🤣🤣🤣 بمن شکمم بس نیست به خودمم میگن گوریل شدی 😂
باز به من میگن کوچیکه بچت ریزع😒بیخیال بابا
بیخیال حرف مردم ب ماهم میگن کوچیکه
من عاشق شکم بزرگمم ک ولی نشد شکمم اونقدر بزرگ هرکس منو میبینه باز میگه الان تو حامله ای میگم ن دیروز حامله بودم الان دیگه نیستم خوب میگه چرا شکم نداری 😑
بابا ول کن مردم کلا باید یه چیزی بگن
به یکی میگن وای چه کوچیکه به یکی میگن وای چه بزرگه😆
سوره فلق و ناس مرتبا بخون
ب من مامانم بزرگم میگه😁🙈
منم حرص میخورممممم
میگه بچت اومده پایین میزاییی دو هفته بعد شکمت بزرگه کمت مونده 🤣🙈
باز برعکس به من میگم اصلا شکم نداری😕
به منم زیاد میگن
مثلا میگن وااای ما وقت زایمانمون اندازه تو شکم نداشتیم یا همش مقایسه میکنن و... به من دیگه هیچکس ماشاالله هم نمیگه🤦🏻♀️😅
من پهلو ندارم شکمم کلا تیز و رو به جلو رشد میکنه خیلی زود به چشم امد ولی بسکه بقیه همش گفتن بزرگه اصلا دلم نمیخواد از خونه برم بیرون
میگفتی خب الان ک دیدی ماشاءالله کردن بلد نیستی
یه و إن یکاد بگیر همراه خودت بعضیا چشم میزنن من هرجا بیرون برم همراهم میبرم
اخجوووووون من شکم بزرگ خیلی دوست دارم
سلامتی باشه خواهر
یه سوره یاسین برای خودتو نینی بخون تمومه ❤️
بیخیال حرف مردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.