۹ پاسخ

بخوری زعفران بعددنیااومدن بچه زردی میگیره

من تو غذا میریزم

اندازه نورمال استفاده کن

هفته ات بالاس

برای شروع درد زایمان میگن خوبه

می‌دونی تو غذا اینا که مشکلی ندارع من از اول بارداری خوردم اونو ولی واسه اینکه زایمان کنی میخوای بخوری اونو باید یا دمنوش کنی یا شربت غلیظ دیگه که تأثیر هم داشته باشه به نظرم خطرناکه من خودمم میخواستم بخورم ولی دیدم نمی ارزه آدم ریسک کنه این همه سختی و همه چی رو تحمل کن بعد تهش ادم‌بخوره یه چی بشه پشیمون میشه به نظرم نخور توهم
من خیلی دلم میخواست این هفته زایمان کنم بمونه هم وزنش زیاد میشه میترسم تهش سزارین بشم ولی با این حال وقتی قصد ندارع بیاد چیکار کنم☹️🤦🏻‍♀️

من که دیروز شله زرد پختم خودمم سه چهارتا قاشق خوردم.

من خودم وقتی درد داشتم زعفرون غلیظ دم کردم و خوردم گفتن اگه درده کاذبه میره ولی اگه درده زایمانه بیشتر میشه
خودم انقباض داشتم ۲فینگر بودم کمکم کرد دردام بیشتر شد هیچ اتفاقیم نیفتاد بخور نگران نباش

من که در حد نرمال توی غذا می ریزم

سوال های مرتبط