پزشکتونو عوض کنین
چون اگه لگن تنگ باشه برای جنین خطر داره
به یه متخصص زنان دیگه مراجعه کنین
دکتر مسلمون خیلی کم پیدا میشه
وای نه چه دکتر احمقی
من دوستم رفته بود واسه معاینه بعدش دکتر گفته بود لگنت تنگه پیش یکی دیگه رفته بود اون گفته بود خوبه بعدش موقع زایمان خیلی اذیت شده بود بعد زایمان فهمید که لگنش تنگه
وای چقدر بد کلی درد بکشی تا ببرن تو رو سز
چقدم بد خالم لگنش تنگ بود بچه دنیا نیومد آخر گفتن لگنش تنگه سزارین کردن دو درد باهم کشید
یه پرس و جو بکن ببین کدوم دکتر پول زیر میزی نمیگیره برو پیش اون
میشه بگی چجوری معاینه کرد گفت لگن تنگه؟دست کرد داخل؟
عیب نداره برو بیمارستان دولتی دکترای شیفت خیلی بهترن از دکترایین که پول میگیرن
من از فامیلامون شنیدم اونو گفتن نمیتونی بیاری لگنت تنگه ولی آورد اونم زود 😐
من عمم لگنش کوچیک بود سزارین اجباری شد
نمیدونم چرا برا اب خوردن هم زیرمیزی میگیرن
ایشالله خدا از همچین دکترایی نگذره این پولارو نخورن ،شایدم گفته لعنت تنگه که پول سزارین گیرش بیاد جای دیگه برو
وا دکتر بیشعوره زیرمیزی اصلا نباید بدی سزارین قطعی هستی
قرض کن، طلا بفروش نمیدونم
تنگی لگن باعث میشه بچه خدای نکرده گیرکنه و اکسیژن بهش نرسه و مشکلدار بشه
اگر میخوای بری بیمارستان دولتی باید بگم که فکر نکن خیلی زودم میبرن سزاجباری و اونم سختگیریای خودش داره.
به هر دری میتونی بزن و برو سزارین شو
این عزیزم همه دکترها دلال هستن همین
وقتی لگنت تنگه مگه میشه طبیعی کنن!!!سزارین اجباری باید بشیدگ
یعنی دکتر حاضره تو دوتا درد بکشی ک بعد سزارین بشی ولی حاضر نیست از دستمزد خودش بگذره چ جالب😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.