۹ پاسخ

من که میخوام هفته دیگه براش تولد بگیرم، یه تولد سه نفره
اتاقشو تزیین میکنم با کلی بادکنک، اخه دایار بادکنک خیلی دوس داره، بعدم تمام عروسکا و اسباب بازیاشو کف اتاق میچینم و بهشون بادکنک وصل میکنم، بعد دایارو میفرستیم تو اتاق تا سوپرایز بشه و ذوق کنه، ازش در همین حین فیلم میگیرم. چندتا عکس تکی و خانوادگی میگیریم بعدم کیک تولدش رو دور هم میخودیم

من دکور چیدم خودم متناسب با سنش همه کاراشم خودم کردم با باباش
روز تولدش از خواب بیدار شدیم بعد صبحونه ک سرحال بود اماده شدیم خانوادگی ۳تایی عکس و فیلم گرفتیم (خودم دوربین کار گذاشتم گرفتیم) بعد از تک تک کارایی ک بلد بود تو اون سن انجام بده فیلم گرفتیم هر کلمه ای بلد بود بگه میپرسیدیم و فیلم میگرفتیم بازی های مورد علاقش ک انجام میداد با من و باباش از همه فیلم گرفتیم شب هم خانواده خودم و همسرم اومدن اونام عکس یادگاری گرفتن و کیک و شام خوردیم همین
خانواده هام فقط درجه یک ک بچم میشناسشون و بهشون عادت داره
خیلی خوش گذشت هم به ما هم به رسا

راستش منم می‌خواستم بگیرم خونوادگی در حد عمو دایی خاله و عمه و ننه و بابا بزرگ بچه
ولی اول هزینش زیاد شد.دوم از اذیت کردنش ترسیدم که خسته شه بزارم رو پام برم اتاق بخوابونم و...
دردسر شام کم نیاد و...استرساش
هزینه تولد ب کنار لباس سه تامون که حدااقل باید ست میشد
و....
لااقل ی فوت هم بلد نیست بچست
موند سال بعد سلامتی باشه بگیریم.امساا در حد لباس نو خودش و عکس تو طبیعت یا خونه اکتفا میکنم

اره خب بچه ک متوجه نمیشه ولی چون ما رسم داریم هرجا رفتیم کادو دادیم میخاییم پولامون پس بگیریم مجبوریم جشن تو باغ بگیریم که بیان کادوها پس بیارن

من بردم آتلیه 7 تا عکس خفن گرفتیم هم کیک داشت هم دکور البته تو فکرم هست یه کیک بگیرم با خانوادهامون عکس بگیرند یا شایدم بریم شمال 3 تایی

من خودم چهار نفری میگیریم میبرمشون اتلیه بعد از اونحا میریم شهر باری شب هم شام بیرون میخوریم به بچه هامم حسابی خوشمیگذره

خانوادگی گرفتیم و خیلی راضیم چون دخترم ک‌همیشه ارومه برعکس اون‌شب فقط گریه کرد برای همین خانوادگی بهتره

من میخواستم تولد مفصل بگیرم همه دعوت کنم باغ شام ، میوه ، تنقلات، کیک، ژله ، دسر و...
پشیمون شدم گفتم بچه خسته میشه و این من و پسرم هستیم که اونشب خسته میشیم و بهمون خوش نمی‌گذره، بعد دیدم هزینه ها هم بالا هست و هر جور فکر کردم درست نبود اونجوری تولد بگیرم...
الان میخام تو خونه یه تولد سه نفره بگیرم براش اما بازم میخام براش تم بزنم و کلی تدارک انجام بدم و عکس و فیلم بگیرم اینطوری هم بهش خوش میگذره هم خسته نمیشه

من خونواده ها دعوت کردم تموم
میوه شیرینی شام کیک تنقلات
گیفت که خودم گیفت سازم

شما اگه گیفت خواستی درخدمتم
09051616035

سوال های مرتبط