نفخ شکمشه بعد شیر باید آروق بزنه اگ نزنه سکسه میکنه طبیعیه
قدیم میگفتن داره روده گشاد میکنه
چیزی نیست عزیز من یه کلیپ از یه خانم دکتری دیدم گفت سکسکه نوزاد طبیعی هست یادم نیست درست ولی به نظرم گفت برای تکمیل شدن ریه و این چیزا هست و یکی دیگه هم وقتی آروغ نزنه و سکسش بگیره خوبه اینجوری به وسیله سکسه باد گلوش گرفته میشه
وقتی جنینم هستن توو شکمم سکسکه میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.