زوده بابا برای علائم
منم تهوع ندارم و هیچ علائم خاصی ندارم
هنوز زوده برات صبر کن از هفته ۶ شروع میشه
منم سر دخترام هیچ ویار و حالت تهوعی نداشتم حتی نمیدونستم باردارم.
منم سر هیچکدوم از بچه هام نداشتم پسرن هر دو اینو نمیدونم
برای علائم زوده از هفته هفت شروع میشه گلم
اگر دوکه رو به جلو پسر اگر پهلو داری دختر
به ویار ربطی نداره فرم شکمت چطوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.