من حالت تهوع ویار ندارم به نظرتون بچه چیه

۸ پاسخ

زوده بابا برای علائم

منم تهوع ندارم و هیچ علائم خاصی ندارم

هنوز زوده برات صبر کن از هفته ۶ شروع میشه

منم سر دخترام هیچ ویار و حالت تهوعی نداشتم حتی نمیدونستم باردارم.

منم سر هیچکدوم از بچه هام نداشتم پسرن هر دو اینو نمیدونم

برای علائم زوده از هفته هفت شروع میشه گلم

اگر دوکه رو به جلو پسر اگر پهلو داری دختر

به ویار ربطی نداره فرم شکمت چطوریه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری