ی بلایی سر شوهراتون بیارید
اینا همش برای خودتون مریضی میاره
یا کاندوم بذارید
یا جلوگیری طبیعی
من دیدم خانومایی ک با آ یو دی عفونت وحشتناک گرفتن
بخاطر قرص جلوگیری مجبورن کورتون بزنن
آمپولم ک دیگ عالی تر از اینا
دستگاه رو اگ مستعد عفونت نباشی خیلی خوبه
طبیعی هم شنیدم اگ طولانی مدت باشه زن خشکی میگیره
بنظرم طبیعی بهتره یا از کاندوم استفاده کنین
من قبلا طبیعی الان هم طبیعی میخوام شروع کنم
واییی ترس از نزدیکی 😥😥😥
قرص وامپول عوارض خودش رو داره
دستگاه هم من همینجا دیدم کسی که با دستگاه باردارشده بود🤦♀️🤦♀️🤦♀️
کلا همش دردسر وبدبختیش برا خانوما هست از روش های جلوگیری تا حاملگی وغیره🥴🥴
من فرص میخورم
نمیدونم چرا از دستگاه میترسم
کاندوم و دستگاه
طبیعی بهتره من الان خداروشکر 9ساله طبیعی جلوگیریمون هست
قرص امپول عوارض دارن دستگاه بهتره
سوال منم هست🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.