واسه جلوگیری
قرص یا آمپول یا دستگاه
کدومش بهتره؟؟ چرا

۱۰ پاسخ

ی بلایی سر شوهراتون بیارید
اینا همش برای خودتون مریضی میاره
یا کاندوم بذارید
یا جلوگیری طبیعی
من دیدم خانومایی ک با آ یو دی عفونت وحشتناک گرفتن
بخاطر قرص جلوگیری مجبورن کورتون بزنن
آمپولم ک دیگ عالی تر از اینا

دستگاه رو اگ مستعد عفونت نباشی خیلی خوبه
طبیعی هم شنیدم اگ طولانی مدت باشه زن خشکی میگیره

بنظرم طبیعی بهتره یا از کاندوم استفاده کنین

من قبلا طبیعی الان هم طبیعی میخوام شروع کنم
واییی ترس از نزدیکی 😥😥😥

قرص وامپول عوارض خودش رو داره
دستگاه هم من همینجا دیدم کسی که با دستگاه باردارشده بود🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
کلا همش دردسر وبدبختیش برا خانوما هست از روش های جلوگیری تا حاملگی وغیره🥴🥴

من فرص میخورم
نمیدونم چرا از دستگاه میترسم

کاندوم و دستگاه

طبیعی بهتره من الان خداروشکر 9ساله طبیعی جلوگیریمون هست

قرص امپول عوارض دارن دستگاه بهتره

سوال منم هست🥴

سوال های مرتبط

مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جانان و فسقلی مامان جانان و فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی