جلوگیری با کاندوم یا قرص و آمپول؟؟

۵ پاسخ

من از هیچ کدوم تا حالا استفاده نکردم
فقط طبیعی بود

من فقط و فقط کاندوم رو قبول دارم

هر ۳ بنظرم درست تره

منم بفکرشم نمیدونم والا

جلوگیری توکل بر خدا 😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان جانان و فسقلی مامان جانان و فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی