دستگاه از همش بهتره درصد شکستش خیلی کمه
به هیچ کدوم مطمئن نباش
یکی قرص میخورد مطمئن بود بهش باردار شد
منم یک هفته لکه بینی داشتم
ای یودی خوبه عوارضم نداره
دوستان من بعد دوماه رابطه داشتم،۲۹و۳۱ اردیبهشت..بعددتا ۱۳ خرداد پریود نشدم رفتم بتا دادم عددش ۲ شد که منفی بود..۱۴ خرداد کاندوم پاره شد و اب داخل ریخت..۷ساعت بعرش قرص خوردم ۱۹ خرداد یه خوریزی سبک داشتم ولی درد داستم مثل پریودای قبلیم..خونریزیمم تا دو روز بود سه تا پد کثیف شد بعدشم تا روز ۵ ترشحات خونی و تیره داشتن..الان خیلی میترسم با این وجود بازم حامله باشم..امکان نیست نه؟؟
بعد چهل روز من دستگاه گذاشتم درد هم نداره
دستگاه ای یو دی
قرص بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.