کسی هست با قرص یا امپول جلوگیری بازم حامله شده باشه

۴ پاسخ

کاندوم وایودی بهترین گزینه هست دکترا همینو میگن

من هم قرص میخورم هم جلوگیری طبیعی دارم

منکه ۱۰ ساله طبیعی جلوگیری میکنم خیلیم راضیم ن عوارضی ن چیزی

لطفااا هیج قرصی نخور.یکی از نزدیکانم بخاطر مصرف قرص تو ۴۰ سالگی رحمشو دراوردن چقد قبلش و بعدش اذیت شد.کلی عوارض کشیده

سوال های مرتبط

مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان جانان و فسقلی مامان جانان و فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری