میشه با وجود خوردن قرص جلوگیری حامله شد

۶ پاسخ

قرصت چیه من لاینسترنول میخورم فعلا با لاینسترنول میگن ممکنه چون ضعیفه قرصش

بله من مارولین می‌خوردم وباردار شدم
ولی من از روزی که شروع کردم جلوگیری نکردم شما حتما اگه خواستی استفاده کنی ۲هفته اول که مصرف کردی جلوگیری با کاندوم ویا طبیعی داشته باش که خیالت جمع باشه

بله میشه

بیبی چک زدی؟ من بجات استرس دارم 😑

تو جلوگیری نداشتی رابطه هم داشتی اگه حامله نیستی شروع کن به خوردن قرص تازه میگن تا یک ماه بعدش باید جلوگیری کنی بعد یک ماه استفاده از قرص دیگه احتمال بارداری نیس شایدم باشه خیلیا با قرص حامله شدن تو چه دلی داشتی حتی جلوگیری طبیعی نداشتی 🥲

نه نمیشه مگ‌جز اون ۱ درصد باشی

سوال های مرتبط

مامان لِنا و لیانا مامان لِنا و لیانا ۱۷ ماهگی