۸ پاسخ

عزیزم آی یو دی بهترین روشه

ریسکه اگه بچه نمیخای درست حسابی پیشگیری کن

من من من

مننننننن

خود من با پیش آب حامله شدم به ریسکش نمی ارزه

والا میگن ازپیشاب فلان ادم میترسه

من‌‌‌‌‌‌‌

منننن

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۱ ماهگی
مامان جانان و فسقلی مامان جانان و فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی