۶ پاسخ

میگن که دلسترهم خوبه باقطره رازیانه راسته یانه

سلام خانماخوبین حتما بایدبعداززایمان قطره بخوریم برای شیرمون زیادشه

من قرص لاکتاول میخورم

من هر ۳ رو استفاده کردم
قطره فقط ۵ روز اول استفاده کردم دکتر گفت به جاش گالاکتومید بخورم
از دوهفتگی همراه گالاکتومید روزی ۲تا لاکتاول هم میخوردم ک واقعا خیلی تاثیر داشت
الان ۲ روزه دیگه خودم روزی ی لیوان گالاکتومید و ی دونه قرص لاکتاول میخورم فقط

من قطره و پودر گالاکتومید رو امتحان کردم ولی با یه بار خوردن جواب نمیده باید دائم استفاده کنی برای من اینجوری بود یه هفته پودر رو خوردم ولی تاثیر نداشت

سلام عزیزم چن روزس نوزادت

سوال های مرتبط

مامان جوجه❤️🤰🏻 مامان جوجه❤️🤰🏻 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی