گالاکتومید بهتره یا لاکتاول

۴ پاسخ

من گالاکتومید می‌خوردم ب بچم‌ نساخت کلی بالا می‌آورد

مونده کدوم برات خوب باشه
من گالاکتومید و قطره گل دارو استفاده کردم خوب بودن

من گالاکتومید با قطره شیرافزا قاطی میکنم میخورم تاثیرش خوبه

من گالاکتومید خوردم زیاد تاثیر نداشت بد طعمه

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان پارسا گلی 👶🏼 مامان پارسا گلی 👶🏼 ۱۲ ماهگی