سلام خانوما کیا سیزدهم تیر نوبت عمل سزارین دارن بیایید ببینیم چند نفریم

۹ پاسخ

من 14تیر

کدوم بیمارستان میری عزیزم

من ۹ تیر

من۱۳تیر بودم دیشب زایمان کردم

من ۱۴ تیرم

منم ۱۵تیر

من فردا باید برم باز تا دقیق بدونم وقتشو ولی احتمالا نهم باشه

من‌فردا میرم دقیق بدونم کیه ولی منم همون روزا باید باشم

من ۱۶ تیر

سوال های مرتبط

مامان کایا مامان کایا ۵ ماهگی
مامان نینی کوچولوم❤️ مامان نینی کوچولوم❤️ ۶ ماهگی