۷ پاسخ

من سه هفته بعد زدم

من ۱۳روز بعدش زدم

بهداشت هر روز واکسن نمی زنن، یه روزای خاصی میزنن، حتما قبلش سوال کنید ازشون

من یکماه بعدش زدم

مشکلی نداره عزیزم

به من گفتن فقط دوشنبه و چهارشنبه میزنیم

من دخترم مریض شد یکسالگیش و چون انتی بیوتیک داشت گفتن باید ۴۸تا ۷۲ ساعت از اتمام انتی‌بیوتیک بگذره که واکسن بزنن به خاطر همین بیست روز دیرتر بردم واسه واکسن

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی