من سه هفته بعد زدم
من ۱۳روز بعدش زدم
بهداشت هر روز واکسن نمی زنن، یه روزای خاصی میزنن، حتما قبلش سوال کنید ازشون
من یکماه بعدش زدم
مشکلی نداره عزیزم
به من گفتن فقط دوشنبه و چهارشنبه میزنیم
من دخترم مریض شد یکسالگیش و چون انتی بیوتیک داشت گفتن باید ۴۸تا ۷۲ ساعت از اتمام انتیبیوتیک بگذره که واکسن بزنن به خاطر همین بیست روز دیرتر بردم واسه واکسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.