واکسن یک سالگی رو باید روز تولدش زد

۷ پاسخ

روز تولدش هم بزنی طوری نیست اصلا اذیت نمیکنه واکسن یک سالگی خیلی سبکه بچه اذیت نمیشه

نه به من که گفت ما فقط روزای دوشنبه میزنیم هروقت شد بیارش من یک هفته بعد تولدش میبرم

چندتاست هست یک سالگش

پس چرا بعضی میگن 13ماهگیه واکسنه

دیر تر بشه بهتره تا زود تر

نه دوسه روز بعدهم میتونی بزنی

زودتر نمیشه ولی دو سه روز دیر تر اشکال نداره

سوال های مرتبط