روز تولدش هم بزنی طوری نیست اصلا اذیت نمیکنه واکسن یک سالگی خیلی سبکه بچه اذیت نمیشه
نه به من که گفت ما فقط روزای دوشنبه میزنیم هروقت شد بیارش من یک هفته بعد تولدش میبرم
چندتاست هست یک سالگش
پس چرا بعضی میگن 13ماهگیه واکسنه
دیر تر بشه بهتره تا زود تر
نه دوسه روز بعدهم میتونی بزنی
زودتر نمیشه ولی دو سه روز دیر تر اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.