کیا موعدشون ۸ تیره؟ علائمی دارین؟ بی بی چک زدین؟

۱۰ پاسخ

من ۸تیر موعدمه،هر چی علائم داشتم رفت،الان بکم سینه درد دارم با ترشح شیری رنگ رقیق

سلام من موعدم امروز یعنی ۵ تیر
کمر درد تخمدانام بشدت تیر میکشن خارش سر سینه ترشح شیری با نفخ
ولی نمیدونم علائم بارداری یا پریودی

سلام
منم موعدم 8 تیر
ولی هیچ علائمی ندارم
آمپول آزاد سازی هم زدم

شهریور میشه 7 سال که اقدامم

منم هشت تیر باید بشم
زیر شکمم تیر میکشه کمرم سنگینه
خداکنه پریود نشم

من موعدم هشتمه
با یه دنیا علائم بی بی چک زدم حاله انداخته

من ....فقط سینه هام دردناک شده و واژن و زیر دلم گاهی تیر میکشه میگیره باز خوب میشه و بد خلقی شدید😑

من نهم دهمه بیشتر خارش سرسینه دارم

من زیردلم وکمرم دردمیکنه دقیق شبیه دردپریودی بازازامروزصبحم که حالت تهوع دارم

سه روز زودتر افتادم به لکه بینی🤣 فرصت علائمم نداد لعنتی

من موعدم ۶تیربود البتع همیشه یه هفتع زودترمیشدم یعنی باید۳۱ خردادمیشدم نشدم بیبی چک زدم مثبت شدرفتم آزمایش دادم

سوال های مرتبط

مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مسدود شدم😐 مسدود شدم😐 قصد بارداری
مامان ایهان مامان ایهان قصد بارداری