منی ک هنوز خوب نشدم بخیه هام نیفتاده ازم اب سفید میاد بو بد میده چیکار گنمم

۶ پاسخ

به دکتر نشون بده عزیزم ترشح و بو شاید عفونت باشه

برا من بعد ۳۰ روز افتاد و بعد ۳۵ روز ترشحاتم متوقف شد😃
هنوز زوده خوب میشی عزیزم

پس چی میگن زایمان طبیعی عالیه بعدش همه چی بهشته فقط درد قبلشه 😐 تبلیغ الکی میکنن

طبیعی بودی؟

قرص چرک نمیندازی؟

هیچی گلم .عجله نکن میفته

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی