ماهی هیچ تاحالا تو بارداری نخوردم
شیرم هروقت داشته باشیم
توی دوتا بارداری قبلیم که اصلا نگرفتم،شااااید رستورانی جایی میرفتیم ماهی میخوردم.
این بارداری سوم هم که ۷ ماهم، تا الان یک بار درست کردم،سه وعده دیگه تو فریزر گذاشتم
من هفته ای یکبار کباب شده
من میخورم مرتب هر ماهی گیرم بیاد هفته یکی دوبار میخورم
من ماهی در ماه دوبار میخورم فقط هم قزل آلا و شیر هم کلا دوست دارم لبنیات زیاد میخورم شیر و خرما و دوغ
هفته ای ی بار ماهی همیشه روتین غذایی مون بوده الان فقط مدلش سالمون شده
لبنیات هم یا ماست یا پنیر یا شیر روزی یه بار میخورم که خوب فکنکنم اونقدر خوردن تاثیری تو جذب کلسیم اینا داشته یاشه
دکتر به من گفت هفته ای یک بار ماهی بخور. ولی ماهی خوب ندارم . لبنیات هم بهم گفت هرروز بخور. شیر دوست دارم تقریبا هرروز میخورم. ماست هم گه گاهی میخورم ضعف میکنم در حد سه تا قاشق
وای من اصلن کاری ب این چیزا ندارم همه چی میخورم 🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.