دختر من هم یه ماهه اب از دهنش می ریزه و دستش توو دهنش و محکم لثه هاشو فشار می ده به دندون گیرش..
ولی فک نکنم چهار ماهه دندون دربیارن.. ۶ ماهگی شروع میشه..
دخترمن دستش یکسره تو دهنشه
نه عزیزم در نمیاره اما از همین ماه درد و بی قراری هاشروع میشه پسر من که همچنان بهونه میگیره اما هنوز خبری از دندون نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.