چهار ماهگی دندون در اوردن زود نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

دختر من هم یه ماهه اب از دهنش می ریزه و دستش توو دهنش و محکم لثه هاشو فشار می ده به دندون گیرش..
ولی فک نکنم چهار ماهه دندون دربیارن.. ۶ ماهگی شروع میشه..

دخترمن دستش یکسره تو دهنشه

نه عزیزم در نمیاره اما از همین ماه درد و بی قراری هاشروع میشه پسر من که همچنان بهونه میگیره اما هنوز خبری از دندون نیست

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان ملیکا🎀🍓 مامان ملیکا🎀🍓 ۴ ماهگی