۳ پاسخ

اگه زیاد اذیت نیس‌ دارو زیاد نده اصلا داروی رفلاکس خوب نیس

من بعداینکه شیر خشکشو H Aکردم خداروشکر خوب شد

رفلاکس بعد از شش ماه چجوریه؟

سوال های مرتبط