منم دقیقا همینجورم یک هفته ای میشه. چون تو هشت ماه هستم دکتر شیاف پروژسترون داد و گفت استراحت کنم
منم دارم از درد استخون لگن میمیرم نمیدونم
والا من از۲۴هفته اینجوریم
اره ممکنه
الهی عزیزممممم هنوز زایمان نکردی
چرا سزارین نمیشی
درد زایمان کپی درد اسهاله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.