بچها تون چند ماه سینه خیز رفتن

۱۱ پاسخ

وسطای ۸ماهگی

عزیزم دخترت رو پاهاش می ایسته وقتی زیر بغلشو بگیری

دخترمن دیتو پاهاشو میاره بالا اما دنده عقبی میره

دختر من هنوز نمیره

۵ ماهگی
اولای ششم چهاردست و پا رفت
یک‌هقته است دست میگیره بلند میشه

شیش ماهش بود دیگه

پنج ماهگی بستری بود سعی میکرد بره ولی نمیتونست
چون جا کم بود
تختش کوچیک بود
مرخص ک شدیم خونه ی هفته نشده رفت

يكي دو هفته بعد چهاردست و پا رفت

دخترتون غلت زد

دختر من اصلا سینه خیز نرفت

یه ماه

سوال های مرتبط