من هر دوتا فرشته هام دخترن😍🥰
اره من ۱۴ هفته رفتم ۱۰۰ در صدی گفت
نرو الان بزار سه هفته دیگه انومالی
اشعه خوب نیست
آره عزیزم من ان تی جنسیت گفت باز ۱۵هفته رفتم دقیق گفت جنسیتو
اره منم 14هفته 15هفته کامل میگه
بمون برا انومالی برو
آره از ۱۴ هفته مشخصه دقیق میخوای بزار ۱۸ هفتت بشه بعد برو
آنومالی جنسیت دقیق میگه ۱۸ هفته و ۳ روز بهترین زمانه براش
بمون برای انومالی دیگه
انومالی ۱۸ هفته و دو روز
بله ۱۵ هفته سونوگرافی معتبر بری میگه دقیق
۱۸هفته ۳رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.