خانما سنو برا جنسیت فقط چند هفته باید برم ۱۵ هفته کامل خوبه ؟؟

۱۲ پاسخ

من هر دوتا فرشته هام دخترن😍🥰

اره من ۱۴ هفته رفتم ۱۰۰ در صدی گفت

نرو الان بزار سه هفته دیگه انومالی
اشعه خوب نیست

آره عزیزم من ان تی جنسیت گفت باز ۱۵هفته رفتم دقیق گفت جنسیتو

اره منم 14هفته 15هفته کامل میگه

بمون برا انومالی برو

آره از ۱۴ هفته مشخصه دقیق میخوای بزار ۱۸ هفتت بشه بعد برو

آنومالی جنسیت دقیق میگه ۱۸ هفته و ۳ روز بهترین زمانه براش

بمون برای انومالی دیگه

انومالی ۱۸ هفته و دو روز

بله ۱۵ هفته سونوگرافی معتبر بری میگه دقیق

۱۸هفته ۳رفتم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته هفدهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرتین🧒رادین👶 مامان آرتین🧒رادین👶 ۴ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد